Torsdag..



Har sovit som ett arsle inatt.. Satt vid datorn till 02.15 och sen gjorde jag ett nytt försök att försöka sova.. Tittade på
klockan och då var hon plötsligt 04... Somnade väl inte förens 5 imorse.. Klev upp 9 mer död än levande.. Tog
en kopp kaffe och sen kom sötnosarna hit.. Jocke stannade kvar en liten stund innan han skulle hämta Emelie
hos mamma sin.. Därefter gjorde jag mig klar så åkte Jag, Mamma & Thello in till stan för lite ärenden. Johan skulle
bland annat ha pengar och sådär för han och Marielle ska till Sollefteå och hälsa på Marielles mamma i helgen..
Kände att jag  behövde komma ut lite istället för att man bara ska slänga sig på soffan för att man är trött och somnar..
Då blir det garanterat samma  visa inatt igen.. Men förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll.. Förkylningen är
iallafall steget bättre men inte är det mycket förändring.. Känner mig fortfarande hög som ett hus och hostar
konstant och är kvav..
Nu håller vi på med maten här hemma, biffnudlar, grönsaker blandat med fläskfilé.. mums!
Ja och tro inte på f-n när vi står och väntar på bussen i haga efter vi handlat så skulle jag lyfta upp Thello
för att de var fullt med glas på backen.. kraaaash säger det bara och byxorna spricker hela vägen upp i från och ner..
Fyfan vad mamma skratta.. Jag hade ett litet hål mellan benen redan innan vi åkte och jag sa att ja måste laga byxorna..
Det behövs verkligen nu kan jag säga.. Var inte meningen att jag skulle använda dom fören jag fixat det lilla hålet som var.. Byxorna är av tyget som är noll strech och är det ett litet hål så går resten också upp.. Jo det märkte jag tack så mycket..
Kvällen bjuder nog på en bra film skulle jag tro.. Måste ut och gå en liten sväng ikväll även om ja egentligen inte orkar nu..  Annars somnar jag aldrig ikväll.. Vi får väl se..
Jocke vaknade halv åtta imorse och hade ingenting att göra så han badade Thello, han blev så fin älsklingen.
Nu ska jag gå och klippa Thello i öronen och runt ögonen så blir han ännu snyggare.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0