times


hej hopp...

Här hemma är det full rulle med vovvarna springandes hack i häl.. Erika åkte till Uppsala idag så Atlas och Misa kommer att vara här till hon kommer hem om några dagar..
I övrigt har jag inte gjort mycket idag varit ute med hundarna och skall snart ut på en långis igen. Funderar starkt på att ta med misa upp till svarttjärn idag. Johan och Mariele skulle ha gjort mig sällskap egentligen men dom kommer hit imorgon istället så får se då... Atlas orkar ju tyvär inte gå på en sådan extrem promenad ännu så han får stanna hemma eftersom han är liten och fortfarande är lite halvt ostabil med knät..
Lite orolig i kroppen är jag.. Men det har ju sina orsaker.. Ständiga tvivel och osäkerheter..
Börjar faktiskt bli trött på denna väntan.. Så vad ger det för mening egentligen?
Det undrar jag.. Vad ska man göra? Ingenting jag tyvär kan fråga mig själv, och ingen annan heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0