Solen skinér och jag med den!



Hej hopp!

Trots att solen kikade fram när vi jobbade så gick det kanon bra.. Första stället satt jag mest och var social och
där tog det över två timmar.. Vi var klar 13.30.. Sen började vi på nästa ställe som var lika stort och där var vi klar 14.45
så det gick otroligt fort idag.. Skönt.. Jag och Arne gled runt lite med bilen och köpte sedan med oss mat hem.
Nu har han precis åkt och jag sitter och dricker öl. Har precis gjort mig klar för kvällen..
Janne ifrån Gizmo's Bichon Frisé kennel ringde mig när jag stod och jobbade och frågade om jag var lika intresserad som
förut. & Nu har jag en valp att hämta i slutet av Juli - början på Augusti.. Känns riktigt kul! Sedan om det blir en
hane eller tik återstår att se, men en tik i första hand är vad jag vill ha.
Kajsa ringde också och frågade om jag skulle med till Hudiksvall ikväll på lite rajraj..
Så som det ser ut i nu läget ska jag ner dit.. Men jag åker ner med Fricke, Jonsson och Janne ner medans
Kajsa och Malin åker med Stefan. Om det blir av nu då så rullar vi om drygt 1½ timme..
Har ju ingenting annat för mig så blir till 99.9% att jag följer med.. Annars veti tusan vad jag hittar
på.. Men äventyr ska jag ut på hur som helst, inte varje dag humöret är såhär pass! Morgonen började med fina komplimanger och har också så fortsuttit.. Inte mig emot, tacka ta emot och känna självkänslan växa ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0