seg segare segast



Ännu har ingenting speciellt hänt.. Rastlösheten bara växer, så jag tänkte att jag sätter mig och skriver
några rader till.. Det blir hur som helst fotboll sedan. Jocke frågade om jag kunde ha Thello under matchen
så det ska jag ha.. Hoppas det inte börjar regna bara, lillfisen fryser ju så mycket.
För tillfället sitter jag och fördriver tiden med lite småspel på internet.. Bra tidsfördriv faktiskt,
innan man vet ordet av har det gått en timme.. Funderar på om jag ska ringa söt- Sajmån och
kika vad hon och Kricka har för planer i helgen.. Nog för att jag är förkyld ännu, så tänker jag
inte kasta bort en hel helg på att inte göra någonting..
Hade helst velat vara med j, men h*n har inte sagt någonting så då utesluter jag det tills vidare..
Sara ringde imorse, så jag ska väl ringa upp henne också.. Hon visste heller inte vad hon skulle göra i helgen..
Klockan börjar bli mycket ser ja, kanske man ska ta sig en dusch och sedan äta mat..
Lär väl skriva någonting mera sen om jag åker hem efter fotbollen.





I'm missing you even though you're right here by my side..
'Cause lately it seems the distance between us is growing too wide..
I'm so afraid that you're saying it's over,  that's the last thing
that I wanna hear.. You say that you love me.. But baby sometimes
you're just saying the words.. If you've got somethin' to tell me
don't keep it inside, let it be heard!!
I'm so afraid that you're saying it's over but man I'll make it easy for you...
If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel.. 
If our love's already gone it's not fair to lead me on..  I would give the
whole world for you anything you ask of me I'd do..But I won't ask you to stay
i'd rather walk away, if your heart's not in it..  How I wish I could take us back in time.
But it's gone too far now we can't rewind (And there's nothing that I can do
, to stop me losin' you)...
I can't make you change your mind, if your heart's not in it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0