Onsdag



Jag undrar jag, vad denna dag skall ha att erbjuda.. Vaknade för dryga timmen sedan
då mamma skulle göra de sista fönstren i lägenheten. Eftersom jag gjorde alla utom två igår..
Så jag hade lite "skolundervisning" för henne här imorse så hon skulle lära sig och det gick bra..
Jag är trött, fruktansvärt trött.. Är heller inte hundra procent frisk ännu känner jag.. Förkylningen
vägrar släppa.. Men det kan gärna hålla i sig en vecka till utan min klagan. På lördag nästa vecka
åker vi till Finland så då ska jag iallafall vara frisk. Hade tänkt att gå ner till Linda pappa och Maja
för att hälsa på idag, men med den här förkylningen väljer jag att avvakta så jag inte smittar ner
Maja med någonting.
Helgen ser jag heller inte speciellt mycket händelser ännu..Fotboll på fredag, sen lär jag väl åka hem
och sova om jag inte blir medbjuden på annat.. Ska jobba på lördag morgon på
Maland med Arne.. Efter det är jag mycket sugen att ge mig på några öl och koppla av lite.
Får se om det blir hemma bara eller vad det nu blir.. Beror på vad andra säger.
Ikväll kommer förhoppningsvis mina fisar hit, en för att stanna och en för att sedan åka.. Ska se
till så han är här en stund också så man får spendera lite tid med varandra.. Det händer ju så
sällan ändå när det alltid är någonting som kommer i kläm.. På tiden att det händer någonting
snart tycker jag.. Jobbigt när man ständigt går och undrar, inte vet vart man har varandra och framförallt
vart VI befinner oss. Ta det långsamt fram kan man göra ändå..
Men vi får väl se, nu har vi Kryssningen att överleva till en början, så får vi se vart vi tar oss efter det..


Ja, min nya design fick jag igår utav ingen annan än sötaste Desirée. Jag
slängde över ett gäng foton till  henne och mitt motto och så körde hon ihop detta
på kvällen igår.. Helt otroligt fint.. Hade jag själv kunnat med det där så hade det
tagit mig flera dagar att veta hur jag ska göra.. Fantasin är inte längre så bra som
den var förr.. Men supernöjd är jag verkligen! Blev också en helt annan känsla att
skriva när man vet att det publiceras och framförallt blir snyggt!
Så nu ska jag börja skriva riktigt igen och varje dag.. Inte en veckas uppehåll som
det lätt blivit förut.. hehe Tusen tack gumsan! Kunde inte blivit bättre, verkligen
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0