Onsdag



Hej mina kära!

Jag vet att det var ett bra tag sedan jag satte mig och skrev nu.. Det är av anledningen att internet inte
har fungerat riktigt som jag vill.. I onsdags förra veckan så for jag iallafall på Black Jack i bergsåker..
Johan & MArielle jobbade där så då passade jag på att fara dit med dom för lite tidsfördriv..
Sedan vart det slö-dag och lugnt till fredag då jag for och jobbade.. Trodde det skulle vara ett enkelt jobb så jag
sköt fram det till senare på dagen och fick istället ta smällen att stå där till på kvällen.. Men det gick hur som helst
bra ändå.. På lördagen var det kryssningsdags! Det var jag, Jocke, Ludde & mammsen som åkte..
Resan ner var lite halv dryg.. Men drinkarna & ölen kom fram i god tid så, så illa blev det inte ändå..
Ständut Blakk spelade också på båten och det blev även en öl med dom efter sista spelningen.
Hemvägen var steget jobbigare.. Jag mådde så sjukt dåligt så jag satte mig längre fram så ja
fick bort solen från ansiktet och kuna lägga mig mellan två säten.. Kändes som en evighet att
komma hem men samtidigt fort.. Nu har vi en resa till bokad med Birka Paradise för fyra personer.
Jag vann någon resa med 3 rätters middag. Den är inbokad 17 juni och ska vi åka den då blir det
en onsdag. Men då åker vi i syfte med lite avkoppling  och inte tvär mycket fest.. De har som sagt
pool uppe på taket, så ni kan ju lista ut vart jag hamnar.. ;-)

Hehe, igår var jag upp på Clifford åt Sötnosen min för att boka tid.
Han hade tur, då han hittade ett hål 25 Juni, annars hade han fått
väntat till hösten. Idag har jag inte några speciella planer.. Ska ner och köra första
tränings passet idag. Går nog och hälsar på min älskade lillasyster.. Hon blev 2 månader
i torsdags den 21 Maj.. Finns en video med henne på facebook där hon skrattar
för fulla muggar. Hon är bedårande må jag säga.. Vill bara äta upp na!
Hon la sig i min famn häromdagen och bara skrattade.
Jag ska se om jag kan lyckas ladda ner den på något vis så ska jag lägga upp den här lite senare!

Nu blir det kaffe innan jag ska iväg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0