Om du någongång...



Hej hopp i galoppen..

Idag har väl varit som resten av veckan, full rulle med hundarna.. Thello kom hit igår och kommer att vara här till imorgon då Atlas och Misa också ska hem igen.. Då blir det för tomt istället tycker jag.. Igår var jag, mamma Thello och Sara och tittade på fotboll Alnö tog hem segern mot Sund med 2-1.. vilket var det vi precis hoppats på... Efter det fick vi skjuts hem av Jocke och badade Thello..
Sen var det dags att sära på hundarna och det var ingen höjdare.. Thello har vi vänjt att sova inne med mig för att han inte ska ha hela lägenheten och springa i på natten eftersom han är en stressad hund..
Han ville ut till de andra eftersom Atlas höll på att busa.. så det var ett jäkla gnäll halva natten, gick över tillslut när Atlas somnade och blev tyst..
Jag och mamma tog en bra sväng nu på kvällen med allihopa och lät dom springa lösa och busa av sig rejält.. Så nu ligger alla tre helt utslagna...
Till helgen lär det nog inte bli mycket.. Ska jobba på fredag morgon vad jag vet, sen är det väl planerat ev. fiske på lördag morgon, hoppas det blir av bara! Har lovat mig själv att bege mig ut så fort tiden finns i sommar. Söndag  ska jag bort
på lite trevligheter var det tänkt då. Får väl se vad som hittas på fre/lör kväll..

Förövrigt är väl humöret lite upp och ner.. Ena sekunden är det helt otroligt bra och nästa bara piss... Just nu känns det väl som om jag har 400 kg över axlarna.. Blir ju lätt så tyvär när man är den ända som gör någonting.. Nästan så att jag känner för att ge upp.. Även fast jag är den personen som kämpar för det jag vill och ger aldrig upp. Så är det inte likt mig att kasta bort påsen fören den är full.. Men frågan är, vad är värt det? Den frågan frågar jag mig själv minst 100 gånger per dag..

Tänkte jag ska ta och göra mig lite kaffe nu och se lite av hockeyn..

Kameran har fått kommit fram lite granna idag




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0