National Treasure



Full fart... Är precis vad det varit här hela dagen..
Thello har sprungit non-stop här hemma vill jag lova.. Jocke kom hit för en stund sedan och
skulle hämta honom och han reagerade inte ens på dörren.. Lillstackarn helt utslagen, men
då får han iallafall sova gott ikväll! En annan var trött som en björn förut när Jocke var här men nu har
det självklart slagit om igen, tvär pigg såklart..! Ska ta och försöka lägga mig och sova ändå snart..
Måste ta en promenad och kyla kroppen först känner jag... Kokar inifrån snart tror ja,
sjukt obehagligt känns det iallafall.. För en gångs skull är det inte händerna utan då ska det istället
bli samma trams med hela kroppen.. Nästan så jag vill lägga mig och sova i frysen.
Ännu inga helgplaner.. Imorgon blir det iallafall lugnt.. Känner mig inte helt hundra ännu med kroppen..
Men riktar sig åt lite festligheter på lördagen. Jobbar på lördag så någonting ska man väl iallafall göra efter
det.. Mina kära spruckna favorit byxor gick iallafall att rädda. Ska ringa mormor så hon kommer med sy
maskin så syr man bara ihop dom och har kvar dem som slit och släng..
Nu ska jag gå ner till vattnet och sen vända hem igen och försöka sova till andra National TReasure (såg första förut). Ganska kul att se uppföljare sådär efter varandra, även om de inte har något som helst samband.. Märks väl om jag
inte somnar lik förbannat lär man väl sätta sig här igen..




When i thought it'd all be done,  when I thought it'd all been said
 a little bit longer and I'll be fine. But you don't know what you got 'til it's gone..
And you don't know what it's like to feel so low, and everytime you
smile or laugh you glow... You don't even know..
All this time moves by still no reason why? A little bit longer and
I'll be fine. Waitin' on a cure but none of them are sure..
So I'll wait 'til kingdom come. All the highs and lows are gone.
A little bit longer and I'll be fine.
I'll be...fine
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0