If i couldn't see those eyes.. Hello beatuiful it's been a long time


Hej mina kära!

Jag har legat dålig hela helgen så det har inte blivit mycket gjort..
Skulle ha jobbat i fredags men det blev inställt eftersom jag redan var dålig då och vore inte så snällt att
riskera och smitta ner en gammal man.. Skulle också ha åkt iväg och fiskat med Jonas och Nicke igår men
jag var så fruktansvärt dålig så det blidde inget av det.. Får väl ta det någonting framöver istället hoppas jag! :)
Just nu sitter jag och döspelar lite poker och har precis varit ute med Thello. Tänkte ja ska duscha och
göra någon nytta strax, så man inte försenar sig sedan. Ska möta brudarna på stan kvart i sex sen flyger vi
ut på ön och slår igång grillen hos vicky. Vi blir iallafall en 10 tjejer om jag inte är helt ute och cyklar, men som det
ser ut nu iaf.. Min feber är också så borta så det blir öl för min del ikväll!
Thello mysproppen är här också. Jocke kom och lämnade han med mig igår. Så han åker också med ut sen
fast han lämnar jag hos Sötnosen innan:)

Nu åkte jag ut ur pokern för jag orkar inte spela mera.. Ska ta och göra lite nytta.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0