Hudiksvall




Haft en fruktansvärt trevlig kväll må jag säga, även fast att jag aldrig fick någon tid med brudarna...
Fricke, Janne, Jonsson och Victor hämtade mig vid sju-tiden sen for vi ner till Glada-Hudik...
När vi väl var framme träffade jag en kille vid namn Johnny som hade en väldigt
vacker Ständut Blakk t-shirt på sig.. Visade sig att han var en utav dom som åker med på
alla spelningar med dom, festar och är glad.. Han gav mig hans nummer och tyckte jag skulle
ringa honom på lördag när vi ska på båten, han skulle nämligen med då.. Kanon kul, verkligen! :-)
Han ringde mig även senare på kvällen och skulle ha Fricke's nummer och skulle även så, ringa upp
mig senare på kvällen och det gjorde han :-) Mycket kul! Dom var på väg hem till östersund för att
ladda inför kommande helg på båten, Cinderella!.. Fick även en ros under kvällen i Hudiksvall. Luktar gott även så det bästa jag vet, blomor.. Framförallt rosor!! Underbaraste varelserna som någonsin vuxig på denn jord...
Nu är det bara till att ladda inför resan.. Vi är några stycken som ska åka, men får se om planerade personer åker med.. Just nu vet jag inte alls, om någonting, orkar heller inte lägga energi att bry mig, även om jag verkligen gör det!!!!!!
Man tröttnar tyvär till slut när det aldrig händer någonting...
Vill tacka er allihopa för en trevlig kväll.. Nu ska jag bege mig iväg på fler äventyr, än är inte kvällen slut..
Mycket kan hända innan dess ;-)

PUSS på er!


Som jag sa, komplimanger och uppmärksamhet.. Hualigen.. Om man ändå kunde få något sådant av någon man verkligen önskar.. Fick precis denna, nedan i Kursiv...
Det är alltid, och då menar jag alltid kul att vara omtyckt!

Jag ser på dig och känner hur mitt hjärta slår.Jag ser på dig och tänker på en blommande ros som är lika vacker som dig.Jag tänker på hur jag ska kunna säga åt dig att du är en vacker och underbart enastående gudinna.Jag ser på dig och inser att du är skaparen av mitt paradis och mina drömmars kvinna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0