Fredag..



Godmorgon... Säger man väl egentligen inte vid denna tid..
Jag tittade på klockan halv sju imorse och då hade jag ännu inte somnat.. Blir så jävla less,
somnade väl vid 7 tiden och sovit nu till halv ett, skönt att få någon sömn någon jävla gång
iallafall.. Imorgon ska jag jobba och jag hoppas verkligen jag får sova innan det annars håller
man väl på hela natten med det dära och det vill jag inte..
Nu sitter jag och dricker kaffe och undrar vad denna dag kommer att bjuda på..
Ikväll är det fotboll, men jag får se hur kallt det blir om jag går eller inte.. Vill inte riskera att
bli ännu sämre i förkylningen igen så jag blir liggandes nästa vecka också.. Men regnar det inte så ska
det väl inte vara några större problem.. Det är iallafall Alnö - Matfors som spelar.. Dom
har ju inte haft några större problem med tidigare mötta lag ännu (sund och sidsjö böle) och
vinner gör dom ikväll också om vi sitter på läktaren iallafall ;)..
Hur som helst blev det aldrig någon tvåa av National Treasure igår, ska väl sätta mig och se den idag
istället.. Efter jag var ute och gick en stund la jag mig i sängen och stirra i taket..
Men nu är jag nästan pigg iallafall. Efter kaffet lär man väl förhoppningsvis vakna till liv..
Johanna skrev förut och frågade vad som händer ikväll, hon var göra-lös hon också.. Så
får väl se om det inte dyker upp någonting annat..
Nu ska jag sätta mig på balkongen och dricka upp kaffet, skriver några rader senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0