3e inlägget idag..



Ska fatta mig mycket kort...
Joakim kom hit med Thellobello vid sex-tiden sedan åkte vi in till västhagen till halv åtta
då matchen började.. Alnö hade ledningen med 1-0 men Matfors fick in ett skit mål och
matchen slutade 1-1..
Nu sitter jag bara hemma och surrar lite fotboll med Johan.
Tänkte jag ska ta och göra mig lite fika för att sedan lägga sig på soffan och se klart
filmen.. & jag som trodde jag skulle till Lennart imorgon och jobba.. Men då börjar jag
en timme tidigare istället och har två villor.. Inte mig emot, trodde de var nästa vecka
jag hade dom men då blir det skönare och bara ta en lägenhet på fredagen så man inte
är helt slutkörd på lördag när vi åker..
Och ikväll ska jag tamifan somna.. Känner att jag är lite småtrött, samtidigt som jag börjar
bli piggare.. Ska inte sitta kvar här hela kvällen så man kommer in i andra andningen, då
är det kört...
Skulle tippa att jag är vid 16 och då förväntar jag mig en middag serverad samt en iskall öl. ;-)

Natti Natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0