Luleå!?



Hej mina käraste..


Helgen har varit helt överlägsen hitintills..
Jag har varit med Kajsa hela helgen och myst på.. Var över halvåret sen vi sågs
och över året sen vi umgicks.. Nu har vi bestämt att ta tillbaka kontakten igen och
fortsätta träffas..
Igår var vi på partaj ute i ljustorp hos en kille som fyllde år.. Därefter körde vi ut på alnö
och ja åkte till Jocke som vanligt.. Sara o Ludde var också där och vi körde samma
gamla visa som alltid..
Imorse gick ja ner till Sara innan jocke kom hem och vi fikade och sen skulle ja upp och ta bussen
men Victor åkte förbi precis och plockade upp mig istället, hihi! :)
Vi tog en sväng ut till Kajsa & Fricke sen åkte jag hem och nu sitter jag här..
Har också pratat med Amanda idag för första gången på evigheter, så nu har vi planerat
att vi ska samla ihop hela gamla gänget och hitta på något framöver.. Var sjukt länge sen
vi var hela gänget.. Om ja ska räkna lite kvickt är det nog 3 år eller mer.. Så det ska bli jätte kul!
Har även fått ett erbjudande från Luleå som jag också fick i somras men tackade nej..
Nu vill dom ha upp mig på plåtning och jag är mycket sugen att fara upp.. Lite extra
pengar i fickan skadar aldrig, även om ja inte tycker det är särskilt kul.
Nu jagar jag bara någon som vill följa med mig.. Får allt betalat så det är inget bekymmer...

Helena skrev imorse och fortfarande ingen valpning på Dina, men det går bra så ingenting
som hänt iallafall så jag kan pusta ut!


Ikväll återstår att se vad som händer, Fricke skulle hämta mig sedan så skulle vi ut till Kajsa..
Kan hända att man vågar sig på flaskan, en White Russian skulle inte sitta fel ikväll för
lite avkoppling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0