http://succubusgirl.deviantart.com/




Hej mina kära!

Som ni märkt så är jag gansla less på bloggandet för tillfället men kommer givetvis igen när lusten faller tillbaka...
Tänkte ja skulle göra reklam för en helt underbar tjej som råkar vara helt otrolig med handen och sinnet. *tolka det hur ni vill*
Hon är iallafall konstnär och gör porträtt och annat även på beställning om så önskas så är ni intresserade skicka gärna ett mail till  [email protected] vad ni önskar med namn och mail-adress alt, telefon nummer så kontakter hon dig. Jag har nyligen själv gjort en beställning och kan knappt bärga mig till den är klar. Har sätt den i halvgjort arbete och jag är supernöjd redan nu. Det kan vara allt från självporträtt till ja, i stort sätt vad som helst. Ni blir inte missnöjda!
Så hör av er.. Priser varierar beroende på hur lång tid det tar, men de är definitivt värt pengarna!

I rubriken finns hennes sida med mera verk som hon har gjort, nedan kommer några av mina favoriter!



Skiss, inte klar   - Elven Princess - Marielle Byström


Skiss - Elven Princess - Marielle Byström



Skiss - The Wisdom - Marielle Byström



Wacomtablet - Embrace The Dawn - Marielle Byström




Wacomtablet - Sadness - Marielle Byström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0