Underbar start på dagen



Inte nog med att jag var på strålande humör redan när jag for imorse..
När jag kom in till Svea så tog Lena fram en ask.. Som jag skulle få..
Jag öppnade det och där låg ett set med silver halsband, ring och örhängen.. Precis i
den modellen jag ville ha.. Jag pratade med henne om det i stockholm i tisdags och
visade henne på ett ungefär vad jag ville ha.. Och då kom jag in idag så fick
jag det av henne.. Lite paff blev jag och jätte jätte glad såklart!
Så det blev alltså ingen stads vistelse i eftersök av halsband till klänningen! :-)
Det var Guld värt Lena ska du veta, tack så jätte mycket!
(`v´)
Det ända jag saknar nu, är ton av vackra blommor som jag kan nosa på
hela dagarna! ;-)

Nu sitter jag bara hemma.. Tänkte börja titta på universitet och förhoppningsvis ta mig undan
de 200.000 :- utbildningen kostar privat. :-)
Ska ner och ge Lillen P-piller lite senare... (Måste skriva ner det här, annars glömmer jag det..!)



Setet jag fick av Lena.. Hela halsbandet syns inte och så mycket vackrare när det sitter på! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0