Torsdag




Pisstrött...
Blev iallafall hemma igår, var så slut efter alla dessa dagar nu med full håll igång..
Ja, vad händer idag? Har pappas bil till imorgon så det blir nog en sväng ut senare med
mamsen.. Hon tycker det är så skönt att köra bil när det händer så sällan.. & jag vill
bara få papprerna nu från BJ och hoppas att det går igenom så jag kan ordna
handledar kursen och börja övningsköra.. Dom ringde igår och dom saknade bara ett papper
så allt ligger på bordet nu och kommer bli klart innan semester veckorna! Håller tummarna..
Just nu pratar jag med Peter, han ska visst bjuda mig på kryssningen den 17 ;-)  
Nu hade jag tänkt fara in på stan, sen ska jag in och kolla på något eventuellt halsband till min klänning..
Har ju inga halsband kvar, vetifan vart jag har gjort av alla.. Bara försvinner ;-(..
Till helgen blir det iallafall partaj, har pratat med Marcus. Som det ser ut nu så ska jag med
han och resten av gänget och se fotbollen på lördag.. Det ser jag fram emot! Var trots allt
över året sen vi umgicks sist...
Var meningen att jag skulle på crusingen först men jag känner verkligen inte för det... Den
är ju totalt värdelös här i sundsvall om ni frågar mig..
Jag pratade med Martin igår och han kommer till Sundsvall nästa helg, så då ska vi gå ut
och ta en fika och snacka lite skit :-) Han har jag inte träffat sen Supporterresan till Umeå och
senast vi umgicks var förra vintern & sommaren.. Så det ser jag väldigt mycket fram emot! :-)
Men det är ju en vecka kvar dit, mycket att göra innan dess..
Har en avslutning att överleva nästa vecka också.. & Idag ska jag kolla på universitet utbildningar..
Vill hitta någon som inte är privat utbildning och som är lite mindre än 8 år.. Hon hade en intensiv kurs
på 2-3 år men då ska man klämma in resterande 5 år tillsammans med det och de kommer bli på
tok för mycket.. Jag vill helst börja på en gång efter jag gått ut, så jag blir klar fortast möjligt!
Kvällen får vi se vad den har att bjuda på.. Just nu ser jag mest fram emot helgen ett minus är väl att j, ska
bort så han får jag inte träffa... Men men, hur som helst så hoppas jag det blir en trevlig helg för er alla!
Får se om jag ev. skriver någonting till kvällen :-)


Gatufest 3-dagars biljetter finns kvar att köpa billigt så hör av er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0