Torsdag




Hej hopp...

Nu har jag precis tagit en kortare tur med hundarna.
Ska ta och klä på mig lite mera och få i mig en kopp kaffe och lite fika sen ska vi ut
och träna lite vl med Eros.
I övrigt så händer det nog inte så mycket idag.. Jag är lite sugen att ta med mig hundarna till svarttjärn
och kasta efter lite öring. Men det är ingen promenad jag gärna går ensam (lätt att gå vilse)..
Vi får se om jag törs! Och ni som brukar prata med mig per telefon märker väl om det kanske blir dags
att göra en efterlysning! ;-)
Morgondagen blir det iallafall grillning och rajraj! Trevligt..

Jag har skrivit i tidigare inlägg om att jag funderat på att fara ner till Malin över sommaren.
Har inte bestämt mig ännu men på måndag har jag gjort det och bokar på stört, kommer hem
igen lagomt till 17e då jag flyttar till kramfors.. om det
nu blir så att jag sticker :-)

Kommentarer
Postat av: Dessan

Vem är Eros? :)

2009-06-18 @ 12:26:19
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Sandra Madeleine

Eros är en dvärg pincher jag har börjat ha hemma tillsammans med en CockerSpaniel. Eros ska jag börja träna agility med och hjälpa ägaren att ställa ut honom någonting framöver:)

2009-06-18 @ 14:05:08
URL: http://storlillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0