Måndag



Dagen startade iallafall med hen hel del goda nyheter.. Jag har förhoppningsvis fått jobb, ska träffa
tjejen på onsdag så hoppas det går vägen.. Sen gick mitt ärende igenom på brottsoffermyndigheten
efter överfallet så det känns skitbra.. Var in på banken idag och öppnade ett sparkonto så att det blir
ordnat så fort som möjligt...
Har varit på stan med mamma och Sara idag sedan varit hemma och slöat..
Pratade med Janne på Gizmo's Kennel idag och igår kom det valpar 2 tikar och 2 hanar..
Han hade tingat en hane åt mig så det känns super :-) 
Åkte också till Marielle med Sara nu på eftermiddagen och hämtade Lenas present som hon ska få
imorgon :) Hoppas hon kommer bli glad!
Nu sitter jag bara och fördriver tiden.. Trots alla goda nyheter idag så känner jag mig långt ifrån
fine... Men det går väl över, hoppas jag!
Nu laddar vi batterierna för en fullspeckad vecka med student, egen avslutning och en hel del fest
med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0