Lördag




Har inte haft lusten att skriva på ett tag som ni kanske märkt...
Den senaste veckan har jag gjort allt och ingenting.. Sara's student i torsdags var mycket trevlig.
Vi åkte ut på alnö församling och sen hem till nisse och tog några glas.. Eftersom jag skulle
upp 6 dagen efter så åkte jag hem rätt tidigt...
Igår hade jag avslutning, höll mig undan tårarna helt otroligt.. Kommer kännas riktigt tomt att
veta att man inte kommer tillbaka till hösten igen.. Jag har ju trots allt varit hos dom sedan 2006.
Men jag är glad över att jag klarade mina betyg trots att jag har vart lite lat den här sista
terminen. Som tur är så ligger man före i det mesta ;-). Jag har ju redan kommit in på min
djurvårds - inriktning i kramfors som startar den 17 juni.
Igår skulle jag festat egentligen.. Men lusten drog ur mig så det blev en hemma kväll framför tvn..
Ikväll hade jag också tänkt festa men jag ser ingen anledning till det när man ändå slutar upp
själv här hemma..
Sommaren har inte börjat och redan längtar man till hösten.. Ser inte alls fram emot den här sommaren
när jag vet hur det kommer att bli.. alla andra är ute och "roar" sig medans jag sitter själv här hemma.
Det känns just snyggt! & att alla hela tiden påminner en om det känns ju så mycket bättre..
Menmen thats life..
Vi får väl se vad som händer med kvällen, gissar på att jag blir hemma likt förbannat...
 
Nu ska mormor snart komma hit en stund och hälsa på, så jag ska väl fräsha till mig lite så
man inte ser fördjävlig ut..


Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Nisse

JAG TYCKER DU SKA MED UT ! =)

2009-06-13 @ 17:15:43
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0