I wanna be your everything




Hua...
Igår åkte jag iallafall hem till Marielle och såg fotbollen med gänget. Mycket trevligt!
När fotbollen var slut fick ja samtal från Peter som hade kommit hem och frågade om jag
skulle komma på en öl.. Så jag for dit och han var dyngrak medans hans vän Danne var steget
lugnare.. Vi hade iallafall trevligt och jag åkte hem ganska tidigt ändå, var trött och mycket,
mycket onykter..
Till morgon här har jag spelat poker.. Spelade en Freeroll på 4647 personer och kom på 36:e plats..
Så det gick hyfsat iaf:).. Efter det for jag och mamma in till Peter på en kopp kaffe och sådär..
Har också vart lite i stan och träffat Arne och så..
Nu sitter jag bara hemma och försöker få tiden att rulla, är lite smått sugen på en öl i solen!?
Är ju trots allt ledig imorgon så någon skada gör väl inte det men får se!
Min telefon går lite som den vill så därför har jag inte brytt mig i den särskilt mycket för er
som försökt nå mig.. Hade ett gäng missade samtal.

Nu ska jag se om jag kan få ut någonting bättre av den här dagen istället för att sitta här och döa
om jag ändå inte kan komma på något att skriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0