Helg



Kanske inte den bästa timeingen att sitta och skriva nu, men vad ska man göra?
Som de flesta vet, så är det bästa sättet för mig att lätta på trycket att skriva.. Ingen
som behöver lyssna eller bry sig överhuvutaget och ändå får man ur sig det man
behöver..

I vanliga fall publicerar jag inte sådana här inlägg, för att jag egentligen inte vill att
någon ska läsa, men nu gör jag det ändå...

Är bara så less på att människor ständigt ska hacka på en och aldrig förstå att
det blir för mycket.. Det börjar hos en person, sedan fortsätter hos nästa
och slutar med att alla gör det.. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte speciellt
mycket om det egentligen, men sårar mig när det går till överdrift..
Att ALDRIG bli tagen på allvar från speciellt riktade personer som ska betyda något,
vad är det egentligen? Frågar mig själv varje sekund vad jag håller på med när
jag är fullt medveten om att det bara får mig att bryta ihop, ändå håller jag dem kvar(!?)
Varje gång man försöker uttrycka sig så är det alltid någonting eller någon som kommer
i vägen och allt som vanligt tas på fel sätt.. Men Hallå!? Jag är bara en liten myra här i
världen, vad har jag egentligen att säga till om? Min stolthet brukade ligga på en nivå där
jag kände mig säker på allt jag gjorde och att jag var en god människa. Nu är den lika med noll,
tack vare att man aldrig får någon respons.. Ingenting annat gör jag, än att se till
att dom som betyder någonting för mig ska må bra, visar att jag bryr mig!
Men vad får man tillbaka? Ingenting! Inte ens minsta lilla ödmjukhet.. INGENTING!
Bara idiotförklaringar och förnedring...
Ska det verkligen behöva vara så? 
Jag är så jävla trött!





Nu börjar matchen's start närma sig, så jag tänkte jag ska börja klä mig och fara in till grabbarna så jag
hinner innan avspark ;-)
Problemen tar jag itu med imorgon. Ikväll ska jag ha en trevlig kväll.  Funderar på att ev.
åka till Johan senare och hälsa på de herrskapet. Inte träffat honom på ett år nu, så det vore mycket
trevligt! Vi får se vart kvällen bär sig av..
Nu ska jag iallafall hem till M, och dricka lite öl innan jag beger mig ut på någonting annat! :-)





Woke up early this morning around 4am
with the moon shining bright as headlights on the interstate..
I pulled the covers over my head and tried to catch some sleep
but thoughts of us kept keeping me awake..
Ever since you found yourself in someone else's arms
I've been tryin' my best to get along, but that's OK!
There's nothing left to say, but take your records, take your freedom
take your memories I don't need'em... take your space and all your reasons
But you'll think of me and take your cat and leave my sweater
'Cause we got nothin' left to wheather.. In fact I'll feel a whole lot better!
But you'll think of me, you'll think of me.. I went out driving trying to clear my head.
I tried to sweep out all the ruins that my emotions left.
I guess I'm feeling just a little tired of this
and all the baggage it seems to still exist..
It seems thee only blessing I have left to my name is not knowing what we could have been..
What we should have been Someday, I'm gonna run across your mind
but don't worry, I'll be fine.. I'm gonna be alright while you're sleeping with your pride.
Wishing I could hold you tight i'll be over you
and on with my life.. When your layin' alonein the middle of the night wishin' i was there to hold you tight..
that's when your gonna think about me baby. In the middle of the night when your layin' alone, 
baby you wish i was comin' home. but i ain't eva commin' home.. You shouldn't have treated me this way
baby didn't you know how much i loved you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0