Regn



Usch vilket tråkigt väder!
Dagens planer var att stjäla Atlas & Misa med mig upp till sjön och småkasta lite.. Men alla mina
grejer låg visst hos min kära bror.. Inget mer med det!
Igår var jag och mamsen iallafall hos Jocke. Vi gjorde mat och trimmmade Thello, eller det var
meningen att jag skulle trimma han, men det blev Joakim själv som gjorde det till slut...
Hur som helst blev det kanon bra och vi hade det jätte mysigt framför tvn med lost.
Inatt har jag sovit relativt bra.. Inte som de senaste nätterna då jag vaknat mellan 5-6 varje morgon..
Håller väl på att gå till sig, hoppas jag..

Jag blir iallafall kvar i Sundsvall i höst, då jag har valt att pendla istället för att söka lägenhet och det känns
mycket bra nu :-)

Imorgon ska vi ut med båten om vädret blir fint, som dom har sagt :-)

Vad ska man fördriva denna kväll med tro? Johan har ju tagit alla tv-spels konsoler med sig (fy skam!)...
När man väl blir sugen att sätta sig med det så finns det självklart inte till hands, som allt annat!
Man saknar inte korn fören båset är tomt, eller vad brukar man säga?
Kanske man ska ta och bege sig upp ändå.. En promenad kan inte bli annat än nyttigt både
för mig och hundarna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0