En hel dag med min Älskade Maja :)



Hej hopp.

Nu sitter jag nere hos farsgubben och har busat med Maja hela långa dagen. Vi har haft det jätte mysigt,
verkligen :) Erika precis varit här och druckit kaffe med oss.
Maja har tagit sig en tupplur, helt slut lillgumman.
Nu sitter jag med Lillen i knät och myser.

Ställde mig på vågen förut och framsteg må man ha gjort!
Vägde 69.7 utan kläder på morgonen förut och nu vägde jag mig med full klädsel, tungt bälte
och full mage direkt efter maten och vägde 66.3 så 64 kan man iallafall räkna med.
Helt underbart :)  Skulle vilja väga mellan 60-62 och få vara kvar på den vikten, men det kommer nog :-)
Nu har Linda och Erika farit iväg så nu ska jag gå ut och sätta mig med farsgubben ute i kvälls solen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0