Closing my eyes



Det känns jätte skönt att vara hemma igen.
Givetvis saknar jag dock Malin redan! Som tur är syns vi snart igen gumman min:)
När jag kom hem tog jag en öl med mamma på stan sen tog jag bussen ut till Älsklingen.
Vi tog någon öl bara han och jag tillsammans med en film framför soffan.
Sedan fick jag min efterlängtade massage som jag så länge fått tjatat om.
Vi hade det jätte mysigt hela kvällen och dagen efter. Att träffa honom var nog det ända som
faktiskt fick mig att vilja åka hem.. Annars hade jag utan tvekan stannat kvar.
Hur som helst kändes det super bra! :)
Nu har jag tagit två hemmadagar, fyllt i lägenhets papper som jag sitter och velar om jag
ska skicka in eller inte.. 1 månad kvar till tänkt flytt, 34 dagar för att vara exakt.
Känns lika bra som dåligt och jobbigt..
Jag har ändå 12 dagar till dom senast skall vara inskickad så tiden finns att fundera.

Att fatta beslut är väl inte någon av mina bästa erfarenheter..
Nu har jag bestämt mig att lägga det bakom mig och slå igen ögonen för verkligheten
till det är dags, att tvinga sig till att öppna dom igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0