Helg..


Fredag:

Efter en lång men ändå kort arbetsvecka kom äntligen helgen och ledighet.. Jag var förbi på stan en sväng sedan åkte jag hem.. Lagade mat och satte mig framför tvn fram till kvällen. Mailade endel med Helena från kenneln och har gjort en överenskommelse att jag ska bli valpköpare istället för fodervärd då hon blivit så rörd av mina ord och hon tror att jag kan göra väldigt bra reklam för hennes kennel med mina mål. Har kollat igenom det hela med utgifter och sådär och det ser väligt bra ut. Ska åka ner och träffa henne ändå 2 februari så jag får träffa Dina och givetvis Helena själv. Vi kommer redan då att börja kolla och skriva lite papper som det ser ut i dagsläget. På torsdag är då som sagt i tidigare inlägg att Dina ska in på ultraljud. Så då kommer svaret om det finns några små liv där inne. 
Övrigt så gjorde jag inte speciellt mycket, spelade en stund sedan la jag mig ganska tidigt.. 

Lördag:

Hade hoppats på att få sova ut för ovanlighetens skull men självklart vakna jag runt åtta tiden.. 
Var inget annat val än att kliva upp, gick på affären och handlade lite när dom hade öppnat. Sedan som vanligt fastna jag vid tvn där jag satt mest hela dagen.. Till kvällen kände jag för lite dator så jag satte mig och spelade några timmar. Lessnade efter ett tag och vart göralös.. Så Jocke frågade mig om jag skulle komma ut på ett glas vin och lite nhl. Så han kom och hämtade mig med Thello sen när vi kom hem till honom var Sara & Henke redan där. Vi spelade nhl snackade lite skit och hade det trevligt.. Efter att Jocke utklassat Henke med 9-0 så vart det dags för guitar hero. Jag och Jocke spelade först och jag utklassade honom med hela 6-1 därefter bestämde vi oss för att spela lag så det blev tjejerna emot killarna. Första omgången körde vi F6 i battle. Jag och Sara vann givetvis och med hela 6-2! Grabbarna blev lite gnälliga och tyckte vi skulle spela med poäng istället så då gjorde vi det F4 och då vann vi självklart igen med 4-1.. Vi la oss och kikade på någon sjuk film på tvn på tidiga morgonen, Jocke skratta i varje replik utav filmen medans en annan inte förstod någonting.. Iallafall så tyckte jag att det var en riktigt trevlig kväll!



Söndag

.. Busat med Thello hela morgonen och bara slöat.. Sara kom förbi och surrade ett tag till Henke kom och plockade upp henne och åkte till Carina & Uffe. Jocke körde i samma veva hem mig innan innebandymatchen. När jag kom hem stekte jag upp de stuvade makaronerna och värmde bogfläsket från gårdagen sen pladask ner i soffan. Har inte rört en fena på hela dagen förens nu då jag kände mig för att updatera lite granna. Inga planer inför denna kväll men en dusch ska jag ta och förhoppningsvis slita mig härifrån och lägga mig på soffan igen.. Fruktansvärt seg är jag, kommer bli en tidig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0