Dina är dräktig!

Hej mina käraste!

Nu har jag fått orken att sätta mig och updatera lite igen..
Helgen har varit lite halvt seg. Tog en drink i fredags och bara slappade. I lördags åkte jag till Joakim och såg handbollen drack lite öl och sådär.. Sara kom bort och det blev en hel del Guitar Hero följt av Nhl. Nog lyckades jag ta hem segern på Guitar Hero men Nhl gav jag mig inte ens på. Ludde kom också bort. Kvällen var för övrigt väldigt trevlig! I söndags var det en rejäl slödag. Åkte hem runt sex tiden på kvällen och spelade lite DH (Dice Hold'em) på nordicbet. Något nytt spel som har kommit densamma som Texas bara det att korten är utbytt emot tärningar. Det gick helt okej faktiskt, tog hem några kronor iaf. Skulle ha följt med Joakim till Stockholm inatt men han somna såklart och det blev så sent. Så vi ska ta det någon annan dag i veckan istället då vi åker i tid.

Fick ett gott besked i torsdags förra veckan nere ifrån Rättvik.
Dina är dräktig och på ultraljudet sågs minst 6 fosterblåsor. Det känns jätte kul!

Idag har jag bara varit hemma och slöat. Är för övrigt otroligt less på allt tjafs här hemma hela tiden. Även om jag aldrig är inblandad så påverkar det energin förbannat mycket. Så trött på trotsiga personer som aldrig kan skärpa sig. Ständiga skrik och tjurerier...
Som det känns just nu så lägger jag ner alla mina planer jag har på gång. Har till onsdag på mig att bestämma hur jag ska göra allt detta, sen är det försent!

Hade tänkt sluta röka och börja tokträna och ev. köra igång med Handbollen igen efter så många år. Jag saknar verkligen det.. Men jag orkar inte lyfta ett finger och rökningen lär knappast gå vägen om det skall vara såhär.

På Måndag till veckan ska jag ner och träffa Helena & Dina i rättvik och prata avtal och så vidare. Men fortsätter familjeförhållandena på det här viset så är jag rädd att jag måste avblåsa det också och det känns rent ut sagt förjävligt..

Vi får väl se vad som händer och fötter men, just nu har jag inte energi till ett piss..




Tiderna förändras allting har ett svar.
Vi låser våra dörrar inom oss.
Går man inte framåt står, man också kvar
och låter tiden gå. Men verkligheten säger
att drömmar blir till liv som vinden gör när
glöden blir till eld. Du fick mig att se framåt, 
resa mig igen och tro på den jag är.
Och om du vill stannar jag här
delar mitt liv, delar min värld, Om du vill
stannar jag kvar och kommer alltid ge dig
allt som jag har. Jag sökte mig till viljan
du krönte mig till drottning. Jag flög högt
ovan molnen som en vind och när jag hade landat
stod du där igen och, gav mig kärleken.

Jag kommer alltid stanna hos dig.
Jag kommer alltid bli kvar.

Om du vill...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0