Afrodite


Hej på er!

Idag har världen inte gett mig mycket.. En vanlig skitsöndag framför tvn. Har däremot hunnit med lågnt skönt bad.
Har suttit endel vid datorn idag och eftersom jag är så mycket för horoskop så jag har tittat på mitt årshoroskop.
Jag tycker den är väldigt intressant. Det mesta förutom den sista spalten är väl det som stämmer in i vardagen just nu. Jag vet också vad som kommer att komma detta år och det kommer vara mycket positiva saker och inte som det har varit förut vilket jag ser väldigt mycket fram emot!

Hemsidan som jag alltid tittar årshoroskop och även mitt dagliga horoskop på är http://afrodite.nu mitt dagliga horoskop likaså årshoroskopet har stämt in varje dag sedan jag började läsa den.

VARDAG:

2009 verkar kunna bli ett lugnare och stabilare år för Vattumannen. Där 2008 var berg o dal bana så är 2009 ganska mycket landsväg. Visst finns det både backar och dalar men de är inte så extrema detta året som tidigare år. Din bästa tid under året kommer helt klart senhösten att vara som bjuder på en hel del glädjeämnen om du är vaken nog för att ta emot dem.

KÄRLEK/RELATIONER:

Även på kärlekssidan verkar 2009 vara ett lugnare år än de tidigare närmast innan. Dock finns det tecken som tyder på att du känner extra stor dragningskraft till en skytt som verkar lite i bakgrunden.

PENGAR/ARBETE:

2009 är året då allt snurrar. Även hos dig börjar saker och ting skaka under fötterna. Visa lugn så finns alla möjligheter att rida ut stormen på bästa sätt. Har du varit förnuftig så har du sparat i ladan under de goda åren och har att ta av nu när det ser lite värre ut. Men som vanligt ser du utvägarna när andra ser svårigheterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0