Tisdag..



Hej på er..


Jag klev upp runt 7 och åkte iväg in på Svea för att hjälpa en liten 6:a med Matematiken..
Sara kom bort runt 11 tiden vi gick och åt mat och snackade massa skit i drygt en timme..
Vi byggde också pussel, Kalle som köpte 18k bitars åt mig bara för att jag älskar att bygga..
Synd bara att alla bitar ser lika dan ut i formerna och det är fruktansvärt svårt.. 
Nu kom jag precis hem och ska ställa mig med maten strax..
Sitter och pratar lite granna med Sara, har fått den stora äran att färga hennes hår någon dag till veckan..
Kan dock inte garantera att det blir någonting kvar, skämt osido=).
Vad som händer till kvällen återstår att se vad det bjuds på för härligheter.
Blir nog en långpromenad ikväll om ingenting annat dyker upp..


Vintern - 08 En söndag morgon ute med Jack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0