You better hide from here freezin' hell!


tjosan i trosan!

Åkte in till skolan en sväng imorse och kollade på någon film. Jag tvärslocknade efter någon halvtimme som vanligt hehe..
Mamma & Johan kom och hämtade mig så åkte vi in på stan och lämnade tillbaka en skjorta så träffade vi malin, hon höll på att handla massa kläder. Efter det gick vi ner på bolaget, jag träffade först på Maria så jag väntade utanför och pratade med henne en stund.. Sedan går jag ut och träffar mysgos Anna. Inte träffat henne på år och dar det var riktigt roligt! Hon tar också studenten nu, går ut med MVG i alla ämnen utom ett som är G..  Det är väl ganska hyfsat!? Hon börjar på högskolan i H-sand eller Piteå till hösten och ska utbilda sig till gymnasie lärare..
Anyway, vi körde sedan johan till skolan för dom skulle ha student middagen. Sen plockade vi upp mormor och åkte ut till birsta och handlade champange glas med mera!
När vi kom hem gjorde jag ordning lite käk sedan började vi köra igång med förberedelserna inför morgondagen!
Har gjort ett par smörgåstårtor och sådär, blev kanonbra! :)
Nu har jag nylien klivit ur badet och ska iväg och köra hem mormor sedan se en film och sova! :)
Stor dag imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0