WONDERBART


Hej mina kära vänner!


Malin kom hit förut och Carro strax senare.. Jag gjorde ordning en pasta sallad sedan gick vi ner på stranden och skulle bada.. Hur mysigt som helst, gick ut i vattnet svin kallt i början men vi var i en timme iallafall och jag doppade mig iallafall några gånger! Alex, Christian och Lindblom kom också förbi och badade med oss. Fruktansvärt stolt är jag över det.. Jag doppar inte fötterna förrän augusti månad egentligen.. Men nu ska det bli ändring på det! 18 grader var det i vattnet idag. Helt otroligt för att vara så tidigt.. Iallafall, senare kom micke med pengar så vi gick och åt pizza! Vi bestämde oss för att åka och fiska senare mot kvällen.. Så vi tog bussen hem till Carro så hämtade micke oss där. Malin hoppade av i kvissle då palm ringde så hon skulle åka vattenskoter istället... Slutade med att vi fick åka in till stan igen likt förbannat för det fanns ingen mask..
Ingen fisk fick vi heller, dom bara tog masken utav oss, svin!
Imorgon bär det av till Uppsala oh sedan vidare till stockholm på tisdag...
Nu ska jag lägga mig i badet och mysa till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0