vilket väder!!


Hej hopp sockertopp..

Igår kom carro hit vid tre igår då gick vi och åt på pizzerian sedan ner till stranden en sväng och upp till hennes farmor och hälsade på.. Var kul att se henne igen. Inte sätt henne sedan barnsben, hon höll på att smälla av då hon såg hur stor jag hade blivit..
Senare gick vi upp till mig igen och försökte ragga med oss på crusingen i sollefteå eller åka och fiska..
Tommy ringde konstant och tjatade på att jag skulle komma till honom och Linn...
Så jag tog mig en drink gjorde mig klar och det blev inge fiske och ingen crusing. Så jag åkte dit ändå,
var grymt kul att träffa dig igen gumman! Hade en sjukt trevlig kväll.. Satt där mest hela kvällen och hade det mys.
Senare ringde mamma skitfull och sa att jag var dum i huvudet av någon anledning från marias mobil.
Sen kommer maria med pengar till mig och mamma är kvr på daltons utan mobil..
tänkte vad i helvete måste åka ner och kolla vad hon håller på med.. Så jag tog bussen ner, sen ringer maria och säger hon drog hem med någon bekant så då var det väl ingen idé att gå upp.. Ringde malin och surra med henne means jaag satt på bussen hem, sen pratade jag med bror  han hade haft en trevlig kväll iallafall..
Gick och la mig pratade lite skit med emil sedan vaknade jag nyligen..

1 juni
Vilken otroligt härligt värme det är..
Får se vad som händer idag, maria kommer hit senare och arne snart..
Malin ska jag väl lyckas tjata hit med tänkte jag.
Har inte haft någon syn på förförljaren på två dagar nu, har mltt bilen hans några gånger bara..
Ska lura med henne att ta ett dopp nere på stranden, det har tydligen varit varmt i vattnet några dagar nu så det är väl dags för första doppet! Fler som är sugna så hör av er!
Imorgon åker jag till uppsala med gänget och har det mys. På tisdag ska vi på grönan och så vidare.
Så får väl se om jag skriver något mer innan dess.

Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0