Uppsala-Stockholm



I går åkte vi ner till uppsala, resan gick bra bortsätt från att vi fastna på e4:an i en timme pga asfaltering av ena sidan om vägen..
När vi kom ner gick vi en sväng och kollade in badet jag,daniel, johanna och gullan..
Senare grillade vi och hade det mysigt oså gick vi bort till parken senare mot kvällen.
Jag fick syn på en volleyboll plan och började tokspringa i sanden och hualigen vilken härlig känsla..
Den där känslan har jag inte kunnat ha sedan handbollen kan jag säga..

Dagen efter klev vi alla upp gjorde oss klara och städade ur stugorna..
Pontus ville bli tjejigt sminkad så jag fixade det och han tog även på sig en utav mina klänningar då vi skulle gå på hotellet och äta frukost.. Senare åkte vi in till stockholm och gick in på kris och sa hej och så vidare runt på staden lite. Vi ramlade förbi en affär som sålde ballet klänningar och tillbehör och jag kunde inte hålla mig för skratt och sa att Pontus självklart skulle ha på sig en utav dom där. Så Rickard langar upp pengar och köper en balett klänning som ser ut som en baddräkt och till ett par nätstrumpbyxor.. (Dealen var att Pontus skulle ha på sig kläderna till då att vi åker hem). 
Så han provade kläderna och det satt ju så vackert. Han hade på sig kläderna hela kvällen och när vi var på grönan kom det ett gäng homosexuella killar och börja ta på han och greja.
Iallafall så innan vi gick på grönan åt vi lunch på en resturang som inte var så lyckat..
Gullan och Maria beställde köttgryta, men fick flygande jakob som det är nötter i och det tänkte väl inte dom på..
Maria åt två tuggor sedan märkte hon att hon svällde i halsen och tillslut blev hon medvetslös så vi fick köra henne på sjukhuset..
Tråkigt att det skulle hända men vad ska man göra.. Hon klarar sig, det är väl huvudsaken..
Nu har jag nyss kommit hem, vi stannade förbi i gävle och åt lite nattmat.

På lördag är det bara att fara ner igen.. Fast då blir det bara jag och Daniel.
Ska bli kul faktiskt!

Nu ska jag fixa lite saker och kika på någon serie..
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0