Uppehåll..

Var ett tag sedan jag skrev sist nu, hari nte riktigt tagit åt mig tiden att göra det.

Under förra veckan blev det en hel del festande bland annat hos Christer.. Har haft det otroligt mysigt och jag har varit med Malin,Kajsa & Sofie, det har känts jätte skönt.
Var och fiskade i förrgår med Mamie & Bror i igeltjärn, först fick johan en på andra kastet och jag på första, sedan var det dött en liten stund och jag kastade bort sista dynamiten då knuten gick upp, så jag körde på en spinnare och fick en till på första kastet. När jag väl var klar och kasta på nytt fick jag en till på hugget men hann inte reagera så kvickt så han lossnade.. Fick sammanlagt 5 st iaf på 3 tim så det var riktigt kul!
Igår satt jag hemma och åt middag med mamma och bojan och hade det trevligt. Maria kom och dom skulle ut till berga så jag passade på att snika skjuts av dom ut till kajsa. En kort stund senare skulle vi bort till klockarberget/ljungan och lite lite brännboll och så, ringde maria precis så dom kom och hämtade oss så vi slapp gå.
Jag och Josses lag vann ju självklart eftersom att vi är så jävla bra! ;)
Senare kom Malin.s också bort oså gick vi bort till vevve för att det blev så myggigt.. På vägen upp för den meningslösa backen hör jag någon som ropar på mig och då var det Pelle plutt, en gammal "flamma" hehe, dom var hemma hos Block i huset bredvid där det också var fest, vi blev bjudna dit lite senare så jag och kajsa gick dit och jag gick och pratade med Pelle en stund osådär.. Malin däckade inne hos vevve när hon väl hade vaknat bestämde vi oss för att ta en promenad hem till kajsa, jag och kajsa gick och malin skulle träffa oskar. När malin kom tillbaka var hon dyngrak och ramla raklång på kajsas golv med huvudet i väskan. Vi knäppte lite humoristiska bilder som kommer att läggas ut senare.
Nu idag har jag mått så fruktansvärt pissigt, kräkts som en idiot hela dagen för att jag varit så bakis..
& det var ju tänkt att jag skulle ha en blind-date visst idag, men det kom endel förhinder så det blir någon dag till veckan förhoppningsvis, spännande!

Nu är det knappa 1½ vecka kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0