SVERIGE!


Hej hopp,

Kom visst inte undan ändå, åkte iväg med mamie på kovlands bilbingo. Vann 300 kr iaf och båda två satt och väntade på 5 tusen, kändes lite tugnt att ingen utav oss fick in den..
Sedan när vi skulle åka hem så var vi så fruktansvärt kissnödig båda två och vi åkte på ica i nacksta för att handla och där hade dom tagit bort kundtoaletten, vi gick där och knep oss och kunde inte hålla oss för skratt då vi går och kollar på servetter och det står "stekpanna 399:-" dyra mjuka stekpannor.. Sedan glömde vi att köpa massa saker så vi fick likt förbannat stanna på statoil och handla och då var det samma sak där avstängd..
Ej fy vilken jobbig känsla..
När vi kom hem hade matchen varit igång i 62 minuter och det stod 0-0.. Tog inte många minuter innan Sverige gjorde första målet, så jag flög ur fotöljen och sträckte hela inre jumsken så nu har jag två sträckta jumskar mmm mysigt!
Efter en stund till gjorde Sverige 0-2 och så underbart.. Kändes redan då att matchen var klar och den slutade så klart 0-2, wonderful!

Imorgon har jag så in nordens mycket att göra, 11 ska det iväg och handlas ännu mera till smörgåstårtor det ena och det andra.. Sedan ska dom göras också, kanonkul! Kommer ta hela kvällen, jag som tänkte gå på Annas eller Johans match men blir nog inte så skulle jag tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0