sliten


hej hopp min sockertopp

Sliten som fan är jag.. Kunde inte ens kliva upp ur sängen imorse.
När jag väl kom upp somnade jag sittandes på balkongen så det var bara att lägga sig igen.
Nu sitter jag uppe och ska checka runt lite om något man kan hitta på idag.
Måste ringa arne för vi hade visst ett stort jobb på gång.

Är jag såhär sliten och ska vara borta hela helgen kommer jag ju tvina bort känns det som..
Åker på öppet hus på en av skolorna jag ska söka in till på fredag, sedan har jag bara umeå och ljusdal kvar
att åka till och kolla, men det ska jag ta till hösten tänkte jag.
Drömde en sjuk dröm inatt, jag hade gått ner till 49 kg, sedan tror jag tamifan alla jag känner var med i den eller dom närmaste iaf. Yrt var det iallafall... Sen kom en person in i drömmen med ett besked som gjorde mig lycklig.
Jag har aldrig känt en sådan lycka i mig själv förut tror jag. DEt var så underbart och jag var lika lycklig då jag vaknade imorse men det dog snabbt av då jag insåg att det bara var en dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0