Red night no fright.. "Vadå pomfritte?"


Tjosan i trosan...

Malin kom hit förut och la sig i sängen med mig och vi såg på film och hade det mys, lite senare mot kvällen var det time att få tillbaka bilen. Vi bestämde oss för att ta med malin och åka in till stan och sola. Provade ett nytt solarium som var röststyrd, sedan fanns det kroppsdusch och nå aromer som sprutade ut för att man inte skulle lukta solarium efter.. Hur skönt som helst när det sprutade försiktigt vatten eftersom under tiden man solade.. Aromerna där som man kunde ha på gjorde mig len som en bäbis stjärt över hela kroppen. Hur underbart som helst.. Malin blev lite lack för att hon tyckte jag blev mycket brunare än hon i ansiktet, men hon har likvärdig brunfärg över hela kroppen.
Nåväl, efter det körde vi hem lite folk och sedan ner till stan igen då malin skulle ta bussen hem.. Jag och mamma tog en sväng på stan och körde lite folk.. Träffade Robert en stund ovanför coppers.. Strax därefter träffar vi Johan och pratar med honom en bra stund.. Har inte sätt honom sedan min födelsedag, det var trevligt att träffa honom!
Vi hämtade upp Carro utanför irish och åkte på bigboy och åt. Gott så in åt skogen var det, vill jag lova..
Vi körde hem Carro och åkte därefter hem.. Nu ligger jag i sängen och kollar på förhäxad och ska sova snart!
På måndag är det utgång, Daltons & Ständut blakk!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0