Om vi förlorar en i baksätet, gör vi en ny i baksätet!




Hej hopp sockertopp!

Vaknade halv sex imorse mamie kom in och började härja med sladdar och hade sig.. Sedan åkte jag in till stan vid elva och gick och åt med klassen och lärarna. Sedan åkte jag hem och tog en öl med broder innan vi körde in honom till stan.. Efter det hämtade vi upp maria och åkte till mormor och fixade lite saker ocjh sådär sedan åkte vi och kollade på Johans student.. Åkte till Crister med Carro och fortsatte att partaja och hade det trevligt med shabby och älsklingarna.. Sedan kom Linn, tommy, och Kim och hämtade mig så nu sitter jag hos dom och har det trevligt.. Ska ut till Malin i njurunda om en stund..


puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0