oh, sugarbaby!



Vilken slödag. Låg i sängen till halv fem då det började tok åska.. Jag satte mig på balkongen i en timme och lyssnade på det underbara vädret.
Senare åkte jag med bror till höglunda och kollade på deras träning. Gick ner till Martin och ska hej en sväng också..
Nu har jag nyss kommit ur badet.
Har fått tid nu den 17 juni uppe i luleå för fotografering, ska bli kul att testa. även om jag känner mig rätt så är det ingenting jag är superbra på, hehe men det är väl förståeligt.
Pengar ska börja läggas undan ännu mera nu så jag har lite att leva på efter flytten nästa år.

Nu ska jag gå och se om jag kan hitta något bättre att göra än att sitta här..



With arms wide open, under the sunlight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0