Nu är det nog..



Tre år har nu gått, och jag går i bitar snart..
Det måste få ett slut, vet inte vad jag ska ta mig till. Det är precis som om det vore en förbannelse som vägrar att släppa.
Tiden bara rinner iväg och jag med den, jag önskar bara allt kunde få bli ogjort men samtidigt inte. Du räddade mig från det största mörkret jag var påväg att kliva in i. Hade det inte varit för dig vet jag inte ens om jag hade levt idag. Men efter orden du gav mig, tror jag inte ens att det räcker för att jag någonsin ska förlåta dig. Jag bara undrar om det hade kunnat sluta bättre än såhär. Men jag kan inte stå för andras misstag, jag kan inte beskylla mig själv när det inte är mitt fel en gång till. Då rasar jag lika långt ner till botten igen för jag vet att jag gör fel. Jag saknar dig det gör jag, otroligt mycket, samtidigt som jag hatar dig mer än allt annat. Ingen kan någonsin ana hur många gånger det bara har skrikit inom mig då vi har vitsas i samma rum & hur många gånger jag har varit nära att gå fram och sparka dig i ansiktet. Jag ångrar nu att jag inte gjorde det, för det är den minsta smärtan du förtjänar. Du bara kastade 4 år i sanden, jag förstår inte. Jag hade inte gjort dig illa alls, tills du kommer en dag och säger att allt är över, det var bara en lek.
Ni som inte förstår hur det känns att bli så fruktansvärt krossad, kan inte komma och säga att man ska glömma det som egentligen är historia. Men det är det inte för mig, det var den vackraste vänskapen som ingen kan överträffa. Vi var förstående mot varandra, hade alltid våra roliga stunder och skratten, kom verkligen från hjärtat.
Säg mig, bara den mest iskalla människan som suttit på denna jord, kan glömma något så fint.

Jag minns en gång, då vi inte pratat på ett bra tag och började umgås igen. Vi var med varandra hela dagarna och skratten ville aldrig sluta. Allt var som det skulle vara igen.. Jag hittade tillbaka till mig själv.. Men det dog snabbt av, då du gav mig dom där orden, som krossade mig så fruktansvärt.
Jag har inte pratat med honom sedan dess...

Jag kommer aldrig förlåta honom för det han gjorde. Jag önskar mer än allt annat att jag kunde, för att ingenting kommer någonsin att slå våran vänskap.


I can't imagine to be like you,
All the pain and the suffering I go through
You surround yourself with evil, every night that you have is an equal.
Don't hesitate or you'll live in your own hell.
Out of my way you're surrounded by evil. Don't hesitate,
you can get away. Out of my way!
The dark clouds that follow you,
the rainy days will always find you.
You can never get away,
evil comes another day.

I can't imagine to be like you.
The pain and the suffering you put me through.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0