long long time ago



Tjosan trosan!

Sjukt jobbig dag idag.. Klev upp imorse och tog mig nästan inte upp ur sängen.. Dessa veckor tar död på mig. Visserligen är det väl ungerfär en gång var fjärde månad men när det kommer så är det extremt.. Var på stan en sväng och köpte två skjortor till Johan sedan har jag varit hemma och satt upp basten på balkongen så man slipper så mycket insyn..
Har suttit ute en stund nu det började åska så jag mös ju mer än vanligt.. Blev bara några få smällar dock..
Får se om det blir någon fotboll ikväll, mamma ska så pront ha med mig ut på kovland och vinna lite pengar.
Vann ju en slant sist så man får väl hoppas på att göra det ikväll med. Lär nog inte vara så mycket folk heller eftersom att Sverige spelar.
Nu har jag fått klartecken att Marcus och Ricky kommer upp på tisdag eller onsdag under gatufesten så det känns skönt och ha det 100% klart.. 
Ska ev. upp till Luleå på tisdag till veckan, får se hur det blir med den saken och hur jag orkar efter kommande helg. Mycket som ska göras.. 
Sitter och håller tummarna på att jag ska få något jobb innan gatufesten så man får ihop lite pengar.. Tänkte nämligen köpa en tredagars till mamma efterhand som morsdagspresent för att vara lite snäll. 
Nu ska jag lägga mig och dega framför tvn och kika runt lite. 

puss på dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0