hej hopp min sockertopp



Har inte skrivit på ett par dagar nu.. Har inte haft så mycket för mig så det är väl inte värt att nämna..
Igår var jag hos pappa och spelade lite och hade det trevligt sedan åkte jag till tommy vi grillade o badade mm :)
Jag har fått ett modellerbjudande även.. Inte gjord för sånt kan jag säga på en gång men det är ju pengar iallafall.
Så nu ska jag fotograferas hela mig, och skicka upp så dom får avgöra i vilka kategorier och teman dom vill ha mig i :)


Iaf så har jag pratat med Marcus och nu är det klart.. Han & Ricky kommer upp under gatufestveckan.
Ska bli kul att träffa er igen, verkligen!
Nu sitter jag hemma och dricker lite saft, ska iväg till carro om en stund och dricka lite mera saft och sedan in på crusingen med gänget!
Skriver mer imorgon

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0