haha hjälp..


Klev upp imorse och åkte in till skolan en stund.. Såg på någon svensk film, underbar och älskad av alla.. Den var helt okej om jag minns det rätt..
Mamie och mormor hämtade upp mig och vi åkte upp till maria och grejade lite.. Jag satte mig med annas svenska bok som jag själv haft en gång i tiden.. Jag må ju säga att man har varit bättre i sina dagar.. Förstod inte mycket av det i boken..
Åkte därefter upp till MAria och spelade lite kort med hon och carro.. Jag och Carro vann som vanligt! ;) Sedan åkte vi hem gjorde mat och satte oss och skulle se film.. Såg en tredjedel ungefär sedan la jag mig i sängen då hon somna som vanligt.
Nu ligger jag och pratar lite med schnygging jonas och ser på scrubs!
Ska väl sova om en liten stund..

Fotboll imorgon, Sverige - Grekland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0