Blandade funderingar..

Sommarens Relationshoroskop..


Vattumannen

Kärlek: I juni njuter du i fulla drag av att vara förälskad. De kenpigare valen dyker upp under högsommaren. Du får ett vädligt frestande erbjudande då.

Sex: En spännande sommar men det handlar egentligen mer om kärlek än om sex. Lite extra glöd kan fantasier och rollspel av olika slag ändå skapa..

Passionsdagar : 22/6 19/7 och 15/8



Romantik..

är något som bara svävar i fantasier som många anser...
Det är inte alls så. Romantik kan vara enligt mitt egna tycke vad som helst..
Det är vad man själv vill att det ska vara.

Alla har olika sätt att se på saker, ungefär som ett fotografi. Alla har olika ögon att se helheten i bilden
endel tittar på föremålet, andra kvalitet och så vidare.. Det är samma sak i det verkliga livet bara det att det är ingen stillbild. Titta djupt med dina ögon och försök förstå meningen med allting.
 
När jag själv tänker tillbaka, ser alla minnen i stillbilder försöker jag minnas, det som gjorde allting så speciellt. Varför jag drivdes så mycket i situationen. Det är det som gör själva helheten, att man skall minnas varför och inte hur man bad sig åt...

När jag har varit med dig, tänker jag... Kommer det någonsin att hända igen? Sedan tänker jag på varför jag själv gjorde som jag gjorde när jag inte visste om du skulle stanna. Ofta tänker man sig inte för, fören det är för sent. Känslor växer det gör dom, för oss alla mer eller mindre.
Jag har själv börjat ta lärdom av dessa situationer då jag suttit och haft mina funderingar.
Varför lägga ner så mycket tid åt att försöka, när man vet vad som kommer att ské? Känslor är svåra att styra, och ibland är det svårt när dom tar över. Vet liksom inte alls hur endel situationer ska hanteras. Rädd att aldrig få se honom mer samtidigt, funderingar på vad som kommer att hända om vi träffas igen.
Jag är glad när jag spenderar tid med dig det är jag. Mycket funderingar ligger runt vad som kommer att hända. 
Jag vet inte vad han vill, hur han känner eller hur han tänker..
Jag frågar mig själv, är det värt att fortsätta såhär, eller kommer jag ångra mig sedan?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0