aloha!



Måndag:  Vaknade vid nio på morgonen helt slut.. Ringde Johanna för att kolla om det regnade ute på alnö..
Det gjorde det självklart inte så det var bara att stiga upp och göra sig klar.. Arne hämtade mig vid halv elva och vi
åkte och jobbade. Var hos några ryssar på Alnön, sjukt fint hus.. Inte riktigt klart med allting där än dock, men de har byggt det själva från grunden så de har allt någonting att vara stolt över.. På kvällen gjorde mamma slingor i hela mitt hår, blev av med en hel del utav det gula. Det var på gränsen den här gången att håret gick av, så nu ska jag låta det vila.

Tidag: Johan kommer in och väcker mig rung åtta på morgonen. Frågade kvickt om han var dum i huvudet klockan var ju bara sex sa jag. Men det var hon visst inte.. Då skulle vi iväg och fiska.. Men jag var så jävla död så jag tog mig inte ens upp ur sängen. Hade sjukt ont i ryggen sedan jag stått och böjt mig dagen innan.. Jag låg och sov mest hela dagen tills jag och mamma åkte iväg på bilbingo på kvällen.. Vann ingenting denna gång.

Onsdag: Otroligt trött är jag. Har legat i sängen hela dagen.. Skulle egentligen till Po:s idag och köpa lite fiskegrejer men jabg kände att jag inte orkade åka bussen in. Så mormor kommer med bilen om en halvtimme så ska vi åka in och handla lite.. Ska till bispgården imorgon, med personen som jag "älskar" mest i hela världen.. Kommer bli kul att se hur det ska gå... Undrar jag om det är småfisken som släpps i vattnet eller.... någon annan?
Nåja vi får väl se vad som händer.. Vet inte riktigt när vi kommer hem men jag updaterar mera då.. Nu ska jag göra mig klar för attsedan åka på bilbingo och kasta bort lite mera pengar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0