Sandra-Madeleine


PERSONLIGHET JAG ÄR;
blyg: Nej
smart: Om jag själv bara vill 
långsam; Nej
stressad; Ibland
tålmodig: Ja ibland
djup: Ja
öppen: Ja
ärlig: Ja
positiv: Oftast
rolig; Ja
ansvarsfull: Ja

VÄNSKAP JAG HAR;
svikit en kompis; Ja det har kanske hänt av goda själ.
sagt att jag älskar en kompis; Ja
sovit med en killkompis; Ja
sovit med en tjejkompis; Ja
pussat en av samma kön; Ja
slagit en kompis; Ja alldelens för hårt.
berättat hemligheter: Bara mina egna.

KÄRLEK JAG HAR;
blivit sårad; Kraftigt
haft stadigt förhållande; Ja
krossat någons hjärta; Ja ganska rejält.
gett någon ditt hjärta; Ja, min första kärlek
playat”; Inte riktigt
sagt att jag älskar någon och menat det; Ja
sagt att jag älskar någon, och ljugit; Nej
varit otrogen; En gång, aldrig mera.

FAVORITER FAVORIT;
låt just nu: Travis Tritt - Im gonna be somebody
pryl: Vet ej!?
film/Serie: OC 
bok: Rottweiler
plats: Sängen
frukt: Föredrar grönsaker

ÖVRIGT JAG HAR;
sytt; Ja, men verkligen inte min grej.
opererat mig: Ja
cyklat omkull; Ja och ont gjorde det.
sjungit i duschen; Nej
hoppat bungyjump; Något jag verkligen vill göra.
fobi för något; Disktrasor
sett någon dö; Nej
varit på begravning; Ja, en gång aldrig igen.
sagt att jag hatar någon; Ja

LIVET;
svart eller vitt: vitt
rött eller blått; rött
skriva eller tala; mysa?
vatten eller cola: Cola
nagelbitare: Nej
mobil eller mp3: mobil
frukt eller grönsak: Grönsak
film eller serie: Båda
sommar eller vinter; Sommar
fredag eller lördag; Lördag
ljus eller lampa; Ljus
övervikt eller undernärd; Spelar ingen roll
kärlek eller vänskap;: Både och.
bio eller hemmakväll; Hemmakväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0