<3


Hur svarar du i hemtelefonen?
Sandra

Hur svarar du i mobiltelefonen?
Beror på vem som ringer

Ringer det mycket till dig?
Inte längre, tror alla lessnat på att jag inte orkar svara.

Ringer du mycket?
Nej

Vem ringde du senast?
Vårdcentralen

Dagens låt?
Travis Tritt - I'm gonna be somebody

Hur mycket pengar har du?
Alldelens för lite.

Senast kramat och när?
Mamma, idag

Antal timmar sömn inatt?
4 timmar

Sov du ensam?
Nej

Vem sov du hos senast?
Jimmy

Vem sov hos dig senast?
Jimmy

Vem vet mest om dig?
Vet inte

Vem vet du mest om?
Om inte mig själv så, Jimmy och/eller Malin

Vad ser du fram emot?
Flytten nästa höst

Vad vill du ha just nu?
En felfri frisk kropp

Snyggast i Skåne?
Skåningar är inte snygga alls, på grund utav deras dialekt...

Längtar du mest efter?
En hund just nu

Vill du helst slippa?
Livets komplikationer

Stör du dig på?
Mycket.

Vem vill du sova bredvid inatt?
Jimmy

Vilken buss åker du oftast?
Ingen

Årstid är det nu?
Ett jävla mellanting som ingen gillar

Anser du sig själv snygg?
Nej, men otroligt attraktiv känner jag mig.


Är du en bra partner?
Ja

Har någon varit otrogen mot dig?
Nej

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Ja utan att jag var medveten om det.

Hur många på din vänner lista har du hånglat med?
Om tjejkompisar räknas så, ett gäng..

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Uppraggad

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, självklart

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

Vad åt du senast?
Fläskfilé och massa gott

Är du polare med grannarna?
Nej

Har du varit på ett party?
ja

Vad skulle du säga om jag sa att någon var kär i din bror?
Så länge du inte sårar honom så kört hårt.

Har du varit utomlands?
En gång

Var är dina syskon just nu?
I sitt rum

Vilken tid gick du upp imorse?
08:15

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Såg på tv

Vad är det första du gör på morgonen?
Går ut på balkongen

Vad ska du göra efter det här?
Fräsha till mig lite









Ett stort Grattis till min älskade Far 42 år idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0