Se varje dag som en gåva som det går att göra något bra av.



Något med värk i benen idag.. Tur att det bara är 9 dagar till jag ska till läkaren och få kolla upp det igen,
riktigt den här gången.. Sist vänta jag i två månader på tid men fick tamifan ingen hjälp.. Ska även
kolla upp mina händer som blir blå trots fingervantar i 14 plusgrader..
Nu kommer Arne när som helst.. Men ska inte åka fören kvart i tio.. Skulle tippa att det
går mycket fortare än jag trodde nu när det blev mulet idag.. UNDERBART!
Solen är fan inte rolig att stå och jobba i.. Tar dubbla tiden för jag stirrar mig blind på småsaker
och Arne blir förbannad bara för att jag är "FÖR pedantisk" säger han.. Men man är ju tjej, vad ska
man göra? hehe, rena drömvädret att jobba med idag...
Till kvällen blir det iallafall festligheter... Får se vart jag hamnar någonstans.. Robin
är alltid sugen på att dricka öl vet jag.. Han har ringt mig flera helger nu och jag har legat hemma
varenda kväll och inte orkat göra någonting, så det är väl min tur att ringa honom nu..
Då lovar jag, bara för att jag ringer för enda gångs skull så är han hemma med flickvännen
just ikväll.. Om det inte blir crusing vill säga.. Återstår att se..
Nu dricker jag kaffe och döar lite bara.. Har fått sova inatt iallafall.. somnade vid 03 så det känns riktigt skönt,
bortsett från att jag har ont i benen, det går över! Även mått fruktansvärt illa de senaste mornarna, pågått nu
i en vecka.. Uppstötningar som hette duga och imorse spydde jag tre gånger. Bara på morgon och
efter jag ätit jag känner av det... Mycket märkligt!
& Jag känner mig så irriterad idag, människor jag tycker om på avstånd, kan inte hålla sig borta så
tillslut avskyr jag dem precis som jag gör nu.. Tror vårkänslorna hos de flesta är betydligt större än
vad jag trodde.. Jag vet att mina är det iallafall från dag till dag fast, idag vill jag bara kräkas på de flesta..
Kvinnor som män, men i största mening männen.. Buääää.. 

Nu kommer Arne snart med sin brum brum om han får igång den..  Var lite problem sist, haha..
Så jag ska ta och göra mig lite fika innan han kommer, han får inget ;-) Skriver väl några rader
när jag är klar på jobbet om jag inte ska iväg på en gång.


you don't know what you got 'til it's gone..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0