Om vi förlorar en i framsätet, gör vi en ny i baksätet!

Iho Igår när Carro och tomas hade hämtat upp mig och Josse åkte vi hem till josse och bytte om.. Sen åkte vi tillbaka till bommen för att köpa mask men det var tvär slut... Så vi åkte hem till josse igen och letade mask i drygt en timme. När vi äntligen var klar och kom fram till stället där vi skulle fiska. Parkerade vi bilen och det var visst en bit och gå.. Hördes gnäll från det att vi började gå till att vi var framme. Första gången det inte är jag som inte säger ett pip! Jag började fixa spön och kastade ut dem sen gick jag för att hjälpa till med brasan men tro på fan att jag får napp på en gång så jag springer ut på bryggan men hinner inte.. Så jag gjorde nytt och sedan gick vi och rökte lite gunnar! Gick en bra stund sedan stor jag vid brasan och får napp igen och jag hinner självklart inte.. Så vi fortsatte med våran gunnar och hade det trevligt.. Senare ska Carro kasta om sitt flöte för det var så långt in.. Tro på fan att medans hon vevar in hastigt får hon en öring på kroken och hon vevar och vevar tillslut får hon panik och slänger spöt i mina händer och springer och skriker.. Sen kom tomas och hjälpte mig få upp han i land eftersom vi var utan hov. En fin liten prick.. Carro var så stolt så hon visste inte vart hon skulle ta vägen när hon för första gången tog i en fisk.. Men hon tog väl inte bara i den, hon pussade den och la den också i kläderna.. Ingen fick ta av na den där fisken..
Senare ringde Robin och ville komma ut med ett gäng och festa och så.. Medan jag pratade med honom fick jag napp för 10 e gången och jag hann självklart inte reagera eftersom då fastnade självklart spöt i hålet.. Sedan byter vi brygga och jag kastar ut och får ett sms av Robin att ringa då jag inte har något på kroken, så jag läser smset högt och hinner inte prata klart utan då har jag napp ännu en gång så jag slänger alla fem skaer jag har i händerna men inte hinner jag för det. Jag har helt enkelt ingen lycka i den där sjön, aldrig haft heller..
Ändå gillar jag den så mycket.. knas..
Sedan åkte vi hem vid ett ochCarro var fullast och gladast som alltid!
Tack för en trevlig kväll tjejer & Tomas!

Om vi förlorar en i framsätet, gör vi en ny i baksätet!

_Hejhopp

Här sitter jag och vräker i mig glass..
har slöat hela dagen, legat i solen och druckit öl. Tog en promenad med poppe & johan förut ner till pappa och surrade lite. 19 juli åker jag till norge och fiskar till den 27e!
Ska bli fruktansvärt kul, längtar som bara den!
Jag och Carro pratade om att åka ner till gävle nästa månad också. Det skulle vara riktigt roligt att träffa pöjkarna igen! Men nästa gång är det deras tur att komma upp hit tycker vi...
Nu har jag suttit och väntat på Carro o Josse hela dagen.
Väntar nu på att Carro & Tomas ska komma och hämta mig därefter Josse sen ska vi iväg och fiska, dricka öl och röka lite gunnar! =D Vart vi ska fiska är ej klart än dock.. Men det kommer så småningom!
Nu kom Maria så nu ska jag vara lite social och leta fram kläder..

slut

Nyvaken och totalt död..
Kom upp ur sängen imorse iallafall, det är en positiv sak..
Men orkar inte åka in på skolan. Har kämpat på de 9 sista veckorna nu och jobbat ihop för hela året..
Så nu har jag börjat på nästa års arbete så jag slipper det nästa år..
Nu ligger jag i soffan och väntar på poppe som ska vara här till ikväll.
Länge sen man träffa lillskiten, ska bli mysigt =)
& vad som händer till helgen vet jag inte.. Jocke skulle åka och fiska ikväll så jag kanske följer med honom en sväng om jag orkar fixa spöna. Men någongång måste ju det göras med.
Rachael Ray är på tvn.. har aldrig riktigt förstått mig på dom dära programmen.. Så nu, ska jag lägga mig bekvämt och titta klart på myggan =D

Be back soon enough

Trött

Hej hopp,

Nu har jag äntligen sätt national treasure filmerna.. Otroligt bra var dom båda!
Nu är jag så trött så det finns inte.. Sitter och funderar lite på vad man kan hitta på för
trevligt i helgen. Är sjukt sugen på att åka iväg och fiska så jag får inviga mitt spö jag fick av Pappa & Linda..
Är det någon mer än jag som är sugen så slå mer än gärna en pling! ¨

Malin & Jag hade bestämt att vi skulle iväg imorgon men hon är nyopererad nu så hon ska vila. Visserligen var det bara handleden men det blir lite svårt att fiska med en svälld handled. Titta på är ju inte heller så speciellt roligt.

Träffade Rickard idag och han pratade om att kanske ta ett glas till helgen eller liknande så får väl se vad jag bestämmer mig för att göra. Känner inte alls för det egentligen..

Det jag känner för är att ta ett glas vin, äta en fin middag och bara ha det mysigt med någon.
Men ska det vara på det viset ska det inte vara med vem som helst, så jag kan stryka det på listan med en gång...
Men som sagt hör av er om det är fler som är på någon dag i helgen!
Nu är jag så trött så tårarna rinner av jäspar.. Ska surra klart med den här karln jag inte pratat med på väldigt länge sen så är det myggan och bädden..

Love

hiho

När jag vaknade imorse orkade jag knappt resa mig... så fruktansvärt slut i kroppen. Sängen jag köpte måste vara för bra, jag har aldrig sovit så bra som jag gjort nu den senaste tiden och det gör att jag blir slut i benen när jag inte får sova ut riktigt.. Kan väl vara något annat likaväl vad vet man.
Jag åkte på skolan en sväng och blev ompysslad av Johanna som maserade mig. Sen gick vi ner till sjukgymnasten så jag fick sträcka ut ryggen...
Moore ringde mig och klargjorde min profilanalys jag gjorde. Det var riktigt roligt att höra när allting stämde. Förklaringen på personen jag är, var chockerande. Nu nästa helg ska jag & Daniel ner på kurs hos den här killen, det ska bli riktigt intressant..
Var även på kris idag och snackade lite skit med några därefter åkte jag och solade..
Nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli färdig...

Jag har även fått mig en förföljare...

Under de senaste två veckorna har jag stött på samma kille vart jag än går, och nu har han börjat dyka upp på skolan.. Jag minns i helgen som var att jag satt ute på balkongen och han kommer springandes utanför och får syn på mig.. Han släpper inte blicken och rå stirrar samtidigt som han springer och sprang nästan in i staketet.. När vi skulle gå från bilen i tisdags här ute på parkeringen satt han i sin bil.. Så fort vi körde in på området kom den där blicken igen. När vi kom runt kröken hade han startat bilen och mamma kollar bakåt, då hade han backat bilen för att fortsätta stirra. Imorse när mamma var ute vid bilen stannade han upp på vägen nedanför och satt och råflina emot henne så hon kunde ju inte hålla sig för skratt inte och skyndar sig med telefon och ska ringa mig och säga att han är här så jag var beredd på det men då hann jag ju redan möta upp honom, men vände snabbt bort huvudet. Nu när jag satt på bussen vid korsningen (kubal) och väntade på att få åka, kom han igen och han tittade in i bussen och såg mig och bromsade genast in samtidigt i svängen och råstirrade så han nästan kom över i fel fil. Jag kund inte hålla mig för skratt då heller...
Får väl se har stött på honom 3-4 gånger dagligen de senaste två veckorna...

Nu ska jag sätta mig och käka skriver mer senare.

Hej hopp sockertopp!

Blir allt mer slut i kroppen.. klarar snart inte av att stå på benen. Det värker från nacken och ner i fötterna.
Ofta känns det som benen ska slitas av ifrån kroppen.. Önskar att det bara skulle varit en extrem förkylning på väg..

Nu ikväll har jag varit i stan på bilbingo igen.. Åkte aldrig och gjorde det jag skulle göra förut heller. Har glömt att ringa och säga till också.. Får väl ta och göra det imorgon och be om ursäkt. Kommer och hälsar på dig i veckan bubben jag lovar.. Vann dock ingenting ikväll. Sedan tog vi oss en sväng runt stan och köpte dricka.. Träffade Martin och pratade med honom lite o så. Strax efter åkte vi ner till johanna och hälsade på partyfolket en kort stund. Nu sitter jag hemma igen och håller på att jävlas med det förbannade internet till bärbara. Nu fungerar d et inte att ha nätverkskabeln i heller.. utan det står bara något om "ett eller flera nätverkskort"..
Ibland önskar man att man hade en riktig karl i huset som kan fixa allting så man slipper förstöra massa själv.

På den senaste tiden har jag haft endel tankar och funderingar.. & det ligger väl runt bland alla möjligt funna kategorier.  Men det finns något jag inte kan få ur mina tankar.. och det är längtan efter dig. Längtan efter att se dina underbara ögon ännu en gång, längtan att se ditt vackra léende, längtan att få somna tätt intill dig.

Bara en sådan tanke får mig att rysa i hela kroppen. Men när det finns så mycket som står i vägen, räddar det mig väldigt mycket. Känslorna slår av tills den dagen jag vet att allt kommer att ordna sig.

Hej hopp!

Nu har jag tagit mig lusten att skaffa en riktig blogg..

Idag har jag varit på skolan och blivit ompysslad med hår, ansikte, smink med mera.. Sedan gick jag ner på stan med mamma och kikade på mösspåtagningen. Träffade Ills, längesedan vännen!
Köpte en ny jacka idag, tokälskar den må jag säga.. Sedan nu har jag suttit och jävlats med internet till bärbara, det går inge vidare alls men men... Träffade Alex och Micke idag också det var roligt att träffa dom med, sjukt längesen.. Alexandra har gått med på att piffa upp mitt hår en aning och det känns skönt så man slipper gå som en kyckling.. det är ju inte det roligaste må jag säga.. I helgen hade vi lite inlfyttningspartaj, det var helt okej.. Vi åt gott och hade riktigt trevligt.
Har så ont i kroppen idag så jag nästan inte kan stå på benen.. Skulle gå på stan med Linn idag och sedan åka till Markus men jag pallar varken eller.. Så jag ska på bilbingo med mamma ikväll igen.. Var igår ute i kovland och vann några slantar;).  Jaja, jag ska väl rusa iväg och göra mig klar så vi kommer iväg någongång!