Oooh Madeleine



Tänker inte skriva många rader då jag inte har någonting att säga.. mer än att jag vinner på pokern
och mår piss ändå.




Du är som vågen på stranden, som en sommarvind mot en solbränd kind. Och i ditt rum finns dom okända landen som du visar mig, varje natt hos dig. Du har förtrollat mig med din magi, du är den som väcker varje fantasi.
Oh Madeleine när du ler, speglar ögonen mot solens skén. Oh Madeleine det är dig jag vill ge alla stjärnor du på natthimlen ser. Stanna, gå aldrig ifrån mig. Jag har funnit den, sanna kärleken. Att somna in och få vakna intill dig gör var da som gryr till ett äventyr. Du har förtrollat mig med din magi, du är den som väcker varje fantasi.
Oh Madeleine när du ler, speglar ögonen mot solens skén. Oh Madeleine det är dig jag vill ge alla stjärnor du på natthimlen ser.


( ` v ´ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0