Söndag...



Fyfan, så otroligt bakis....
Gårdagen var jag lite tveksam vad jag skulle göra så jag satt hemma halva kvällen och drack lite öl för mig själv..
Jocke var tvungen att fixa framvagnen på bilen så det  blev inställt med honom..
Sara ringde och Henke dissa henne och åkte och spelade poker så hon kom till mig, Peter kom och hämtade oss runt halv tio sen åkte vi hem till honom.. Vi satt och pratade om lite allt möjligt , spelade ölspel och hade det trevligt...
Chicko (hans papegoja) som hejar på Modo, var något pratglad och skrek nästan öronen av oss emellan åt.
Ena sekunden lät hon som en mikro, andra som ett larm och en jäkla massa annat, hon visade oss en dans till musik..
Jimmy ringde mig för jag skulle kolla om han jobbade vilket han inte gjorde.. Han ute hos Saari i Liden. Han berättade att Tequila fått 6st valpar.. Så han skulle skicka foton på dom till mig.. Vill ju ut och träffa sötnosarna! Iallafall så stod jag vid handfatet i badrummet när jag prata med han, kollade ner mot dörren som stod på klänt, nästa sekund står Chicko i dörröppningen och fläskar upp bröstet och fläkar ut vingarna och pang, högg tag i min fot.. Det kändes kan jag säga, som en jävla blixt sprang ja ifrån badrummet, haha!
Sara o Peppe var så bestämda att de skulle få mig under bordet men det sluta med att kaxiga lilla Sara hamna där. 
Förstår inte, ändå är det jag som är bakis idag fast jag var relativt lugn och sara är pigg som en ärta..
Vi skulle ner på stan senare på kvällen men precis när vi var på väg ner så ringde Henke och var klar med pokern och skulle hämta oss då eller så skulle vi åka buss sedan.. Klockan var strax efter 02 så vi åkte med Henke eftersom klockan började bli ganska mycket.. När vi kom hem till Henke gick jag och Sara ut en stund och fick lite luft..
Henke stod och reta Sara som mådde illa efter bilturen och jag kunde så klart inte hålla mig för skratt..
När vi kom in igen kolla vi på Den ofrivillige golfaren, Sara somnade på en gång så jag och Henke låg och kolla..
Vi klev upp runt 10 imorse.. Nu har vi fikat och piggnat till lite, men är på långa vägar "icke-bakis" kan jag säga.. Blir nog en pizza sen skulle jag tippa på.. Ska väl åka hem någonting sedan då jag orkar...
Imorgon är det måndag igen och jävla måndag.. usch!
 


Kort på mig och Henke sedan i höstas, något rund jag var i ansiktet vet inte om det är vinkeln som gör det..
Vart tvungen att lägga upp det efter Sara visade det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0